Tips!

Hej hej
Nu sitter jag i soffa och är helt körd i huvudet. Har suttit och käkat rice crispies multi grain ( typ godis) det är så jäkla mycket socker i dom så man kan inte sluta att äta..

Det går inte så bra med pluggandet för jag hamnar bara på bloggen ändå.
Dom där flingorna gav mig godissug till 100 %!! det där med godisförbud är inget för mig..haha jag kan hålla det i max 4 dager....
det är inte så bra efter att jag hade läst detta jag vill kunna leva på nyttigheter så man slipper få det så så man blir fast.
Dem flesta klagar på att deras rumpa är "dallrig" men det beror ju på att man äter för mycket kallisar och det tror jag att jag gör...

Ha det bra nu ska jag äta lunch med min mamma! lax och något till..
Hej då

en bild från Victoria secret

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0