Jag kikar in för att säga hej!

Hej på er!
Det är helt sjukt att jag inte har kikat in här sedan i mars! Så det var ett tag sedan jag besökte blogg.se. Mycket har hänt sedan jag slutade att blogga här och började på devote. Många nya kompisar, nya intressen, nytt intresse för mat och jag är nu även ägare till en Canon eos 550D! Som sagt alla utvcklas, växer upp och ser världen med andra ögon. En sak som är kul är att så många kikar in här varje dag ändå, även om ni hittar min blogg på http://jojjoos.devote.se !
Ha det så bra! Många kramar Johanna!
en outfit från september

Medelanden♥
Postat av: Johanna

Var köpte du din pälsmössa? Jag funderar att slå till nu när Pälsmössa.se har sin rea!



www.palsmossa.se

2012-01-27 @ 16:11:53
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2635608



- Buda! Håll koll, kommer snart ännu mer!

2012-02-18 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0