Otursdag x2??

Hej hej!!
Nu är jag äntligen hemma!! Skolan började kl 10 och slutade kl 14 så det var bra. Men imorse så trillade jag och slog i min hand sen i skolan så slog jag i handen i en dörr och när jag kom hem för några minuter sedan så trillade jag på stengolvet i vardagsrummet. Jag halkade där jag inte visste att man kunde halka så nu dunkar det i handen men jag är så arg över att gipset sitter på handen och förstör precis allt jag ska göra.
Jag hade ut 2 glas med vatten, välte ut hela sockerpacketer och tappade kartongen med ägg, vad ska man säga om det..
Igår så tog jag fel buss så jag fick sitta på bussen i 35 min istället för 13 min, gick in i en glasvägg och råkade nysa på en expedit...
Jag har otur så det står härligt till....

Jag var med en kompis förut och vi bakade kladdkaka och drack coca-cola och det var första gången sedan i mars förra året!! Men det var inte så gott så det dröjer nog ett tag till tills jag dricker det igen.
Ha det så bra!!
jag avskyr att det snöade idag, jag som trodde att sommaren var på G!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0