I'm going crazy!!

Hej på er!!
Mina tår är som små isbitar! Jag och Elina var och sålde plastpåsar för klassen i 2 timmar. Vi båda gick i converse och de värmer inte fötterna så bra. Vi träffade på många olika människor efter att nästan varje dörr stängdes så fylldes våra läppar med ett leende. Att det finns så många olika människor det finns verkligen inte en enda lik någon annan...
Sen så sprang jag 1.3 km utan att bli trött och jag ha inte sprungit så långt på 2 månader för jag har legat hemma sjuk.
Vi ska snart äta lördagsmat och sen ska vi se en film och äta frukt, jag ska äta frukt med majskex.
Men först så måste jag städa mitt bombnedslag till rum, jag avskyr när det är stökigt men jag är för lat för att städa.

Imorgon så ska jag testa på ett nytt gym! Har tränat på SATS några gånger men med min månadspeng så räcker det bara till ett träningskort och inte till kläder...
Ha det bra!♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0