I got the sweet dreams

Hej på er!
Styrde mina ben mot macken för att köpa dagens nummer av Sofis Mode. Jag hade tittat efter enkronor i alla mina små pengafråd en ganska lång stund. Men jag var på glatt humör och där stod jag vid kassan med fyrtio enkronor i handen! Lagomt vardags retande...
Nu sitter jag med en blåbärssmoothie i handen och ett genomskinligt sugrör som binder ihop den flytande maten med min mun. Gott!

Jag är ledig imorgon och ska då hämta mina skor! och sen ska det shoppas loss! Har tänkt att köra 100% nyttig imorgon och veckan ut. Så jag sa cykla en mil på morgonen och sen ska det tränas på SATS och då hoppas jag att kl är 10 så jag kommer in i alla butiker.
Gustavsvik i örebro för att bada loss!!
God natt!!

Medelanden♥
Postat av: annsoh

awesome! kolla om det var du som vann annars! :D anmäl dig igen!

2011-03-29 @ 03:28:06
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0