Freezing

Hej hej!
Kom nyss hem för jag har varit ute och sålt plastpåsar i en timme! Jag är helt slut för jag kom hem från innebandyn tog en macka och sen var det bara att gå ut igen och sälja. Från början så var det svalt och skönt men när klockan började att närma sig åtta så trotte jag nästan att jag skulle frysa ihjäl!!

Nu ska jag äta eller drick rättare sagt en blåbärs smoothie! Mummsigt men först så ska jag ta en dusch en så ska jag dejta en speciell sak, min kudde(ar)!!

Imorgon är det fredag och det ska bli så otroligt skönt för jag vakade imorse och trodde att det var fredag,
så det har varit fredag hela veckan för mig!

God natt!♥
en härlig bild som jag tog i morse!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0