Fine

Hej hopp!
Doktorn sa att det var bra men att jag kunde ha ont ett bra tag framöver. Egentligrn så skulle jag ha shoppat från kl 14-19 hade jag tänkt mig men det blir långt ifrån det, tyvärr. Jag har tittat ut exakt vad jag vill ha så det går nog ganska snabbt att shoppa. Jag är nöjd att jag äntligen kan titta in i min garderob i några minuter och se vad som saknas, färg, passform och modell.
Jag sa nyss till min mamma att jag behövde att löst blommigt linne och ett par byxor i en speciell nyans och ett par sköldpaddsmönstrade solgalsögon med tjock skalm.
Ses!
4
Visar dagens outfit sen, kram

Medelanden♥
Postat av: emelie ♥

vad fin du är!

sv; Men åh, tack snälla! :)

2011-03-16 @ 17:14:53
URL: http://emelienenonen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0