19e Mars 2011

God morgon på er!
Hade problem med att somna igår så jag låg och tittade på SATC 2 fram tills klockan blev halv tre.
Det var i november jag såg den filmen sist, den är inte den bästa jag har sett men den är bra!
Jag lyckades inte att sova länge idag heller jag vaknade klockan ÅTTA!! Jag trodde den var runt 11 men det var klockan inte. Snart får jag sätta upp ett mål att jag måste sova längre!
Har precis ätit en awesome frukost som håller mig mätt i många timmar!

Om en stund så ska jag till stan och shoppa det jag inte fick med mig i onsdags, och det är några saker bla en väska, en poncho och ett par solbrillor.

Den här dagen är redan fantastisk solen skiner, fåglarna kvittrar och jag ska åka och shoppa!
Ha en bra dag så hörs vi runt lunch!



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0