Pinky pyjamas

Klockan börjar att bli mycket i min värld då dagen slutar vid 10.
Men innan jag hoppar ned i min mjuka säng så ska jag dricka ingefärste. Har fått så sjukt ont i halsen!! och det är bara att hoppa tummarna så jag inte snart ligger igen med en dunder förkylning. Att vara sjuk är så sjukt tråkigt, håller någon med??haha

Älskar rosa!!(allt jag har på mig är rosa..) rosa rosa rosa!! tänk om man kunde köpa allt man ägde i rosa!!(lite variation i garderoben men inredningen...)
Rosa bord, stolar, golv, tak, väggar, soffa, tv, dator, lampor mm...
Min nästa dator ska absolut vara rosa.
God natt!♥

 -pjamas outfit-
Mössa-Svea, T-shirt- JC, Byxor-H&M

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0