otursdag??...

Har tagit det lugnt efter träningen , men det är bara början! Ska ta en varm dusch och sedan blir det film! Solsidan hela säsong 1 av Solsidan, med Emma tror jag.
Hade glömt bort att jag hade den på datorn tror det var det första jag laddade ner, alltså för 1 år sedan!!

På träningen var jag som bambi på hal is, jag snubbade på mig och mina kompisar. Subblade ca 6 gånger, på mitt knä, mitt andra knä, min höft och min tumme som jag har jätte ont i just nu. Början på en oturs dag?? just det jag halkade vid bilen och slog i min armbåge...

Min Wi-Fi funkar inte så jag får använda mig av det vanliga internet som är super trögt!
Ha en bra söndag!

en härlig bild från i fredags..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0