I'm blond, REALLY blond..

Oh my gud!! what I've done!! det blev inte riktigt som jag ville ha det...
Jag ser typ ut som Donatella Versace fast ännu sämmre och då tror jag att ni förstår.
Men men jag villa ha blont och då fick jag BLONT!
Så jag får väll gå i uppsatt hår tills jag får en frisör tid. Ni får inte se något nu idag jag måste bara komma över detta...
Men imorrn då jag visar vad jag ska ha på mig, så får ni se! om det ser bra eller dåligt ut.
Mina kompisar kommer nog tappa hakan...haha.

Mamma sa förut; Kan du lova mig en sak??
Jag: Aa visst!
Mamma; Att inte bli som Kissie..
Jag: Sure eller hon är ju min förebild, så jag kan inte lova något.
Mamma: .....tyst.....
Jag: Äh skämtade bara!! eller gjorde jag..hmm..?

Ja kära vänner, jag ska gå och sova nu och se hur jag ser på saken imorrn.
God Natt♥




Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0