Den hemska sanningen

Har ätit 8 st kvällsmackor och 2 stoora glas med vatten. Ibland så kan man inte få nog av att stoppa något i munnen...
Ska gå och lägga mig nu men jag ska träna i 10 min innan. Jag läste någonstans att om man gjorde intensiv träning i 5-10 min innan man lägger sig så sover man bättre. Har kört på det ett tag och jag somnar som en stock på kvällarna! Det funkar riktigt bra.

Fick ett samtal förut när jag var på mötet.
Jag ville inte svara för då skulle jag störa men det var från EF språkresor!! jag hade anmält mig till 3 tävlingar och tänk om jag hade blivit en finalist till någon av tävlingarna och jag svarade inte!?!?! snacka om att jag har ångest just nu...
God natt och sov gott!!♥
tänkte att lägga upp en bild från nu men troligtvis så skulle ni svimma av...i look like a monster

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0