Dag 19- Det här ångrar jag mycket

Det finns några saker som jag ångrar mycket men dom är personliga så tyvärr kan jag inte berätta något.

Men en sak som gnager i mitt huvud är är varför jag inte köpte pälsmössan från H&M?? jag höll den i handen ställde mig i kön tog fram pengarna.
Sen kände jag nej jag vill inte köpa den för det var en som sa att den var riktigt ful.
Det låter säker hur konstigt som helst men jag kan verkligen ångra att jag inte köpte saker när dom fanns kvar och inte när dom var slut.
Jag kan väldigt ofta få ångest över saker jag har sakt till andra.

Ett tex. om en kompis frågar om jag tycker att hennes nya tröja är snygg.
Jag svarade Ja men med tonfall i rösten som inte direkt låter seriöst. Även om kompisen inte tar illa upp så kan jag ångra mig i månader efter...

Medelanden♥
Postat av: moaa<3

å snygg bild<3

2011-01-05 @ 15:16:23
URL: http://moaaw.bloggplatsen.se
Postat av: diiinsyster

BLI MODEL UNGE!!!!!

2011-01-07 @ 00:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0