8 Januari 2011

God morgon på er!!
Vaknade för drygt en timme sedan typ kl 7 och jag är så sjukt trött när någon pratar med mig så ser jag typ bara munnen som rör sig och fattar inte ett skit av vad dom säger, haha!
Ska göra lite frukost som blir en skål med havregrynsgröt eller naturell yoghurt med jordgubbar (mixat)

Sen ska jag klä mig och göra mig klar för att åka in till stan för att fixa några saker. Jag ska troligtvis komma hem med en väst en bh och en kofta, om jag inte hittar något bättre.

Se ska jag vara med en vänn och sedan ska vi käka pizza (inte jag för det smarkar skit)
Förhoppningsvis så hinner jag kanske åka och köpa kameran!!!!
Ha en bra dag!!

jag dök in i pappas garderob och hittade denna mysiga tröjja!! som mamma har stickat..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0