6 Januari 2011

God morgon!!!
Eller det är ju inte direkt morgon men för mig är det, hehe.
Jag och johanna började titta på film vid kl 11 och då såg vi Barnhemmet och sedan Frozen som var jättebra och sedan 2012. Så vi somnade vid halv 6 imorse och vaknade kl 1.
Det är rekord för mig!! har aldrig sovit så länge någon gång eller jag sov ju inte så många timmar men ändå..

Mitt hår blev lite blondare och det blev inte gult!! Så jag tror jag ska köpa ett till paket idag och få det lite blondare. Börjar jag bli desperat!! kommer väll slut som en vithårig fjortis!! eller inte.
Ska äte lite frukost nu så
Hej då!!♥


Medelanden♥
Postat av: härrr :D

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4168794

Du som vill kolla på kameror ;)

Visst ganska dyr men värkar bra ^^

2011-01-06 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0