31 Januari 2011


Super söta strumpor!! Grattis morfar!!

Hej hej!!
God morgon allihopa, sovit gott??
Nu börjar mitt mondayparty!!!!woooaaa, haha. Jag var uppe alldeles för sent igår och gick upp alldeles för tidigt, börjar ju faktiskt halv tio idag... Så den här dagen kommer väll sluta tidigt.

Det känns bra att vara morgonpigg och kvällspigg, jag behöver inte mer än 6 timmars sömn!
Jag hamnade djupt inne i min bok (Gucci krigen) den är otroligt bra och lite skräckslagen.

Jag har höjt tv:n till högsta volym, sätter på MTV after houers och sedan MTV Breakfast club, let's begin!! Gillar mina morgonpartys på torsdagar och måndagar, skn ni hänga med?? haha.

Nu ska jag göra havregrynsgröt med blåbär!! mumms!
Ha en bra dag!♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0