3 Januari 2011

God morgon!! Allt bra??
Idag har jag samma problem som igår jag måste vakna tidigare annars kommer jag bli en zombie i skolan.
När det var skola så var jag upp kl 6 eller tigare och nu vaknar jag tidigast 9....'
Idag så ska jag hitta på något med Johanna det var längesedan jag träffade henne.

Min förkylning som jag hade förra veckan har dragit sig tillbaka, jag nyser och nyser och nyser, det tar aldrig stopp och jag fryser hela tiden inatt sov jag med 2 täcken och en filt. Jag hade på mig mjukisbyxor, långärmad långklänning, collegetröja, mössa och skidsockor,

Nu är det nog dags för mig att käka frulle!
Ses!!

en osminkad, jättetrött, jätteful och inga glasögon..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0