26 Januari 2011

Hej hej och god morgon!!
Det är så typiskt det känns som om det är fredag idag!! en otroligt mystisk känsla...
Det där dunder passet jag gjorde igår känns i hela kroppen och det var nog bra att jag stretchade i 10 min!! annars så hade jag nog sett ut som en vandrande pinne, hahah.

Det känndes så konstigt igår när jag försov mig. Jag hann ju inte göra mitt favorit inlägg!?!? jag tycker det är mysigt att sitta och skriva i soffan och de andra sprnger runt av stress.

Jag har planer men det är inte säkert ännu.
Jag kommer kanske att ta bort denna blogg, det känns kul att det finns några som gillar den men det måste kännas bra... eller vad tycker ni??

Nu får jag nog gå och klä mig och göra mig klar för denna dag. 
Ses!♥
Tumblr_lbrm90znja1qb5d33o1_500_large
Jag vill vandra i skyhöga klackar över kullerstensgator med en hatt på huvudet..


Medelanden♥
Postat av: Anonym

Ta inte bort den ;)

2011-01-26 @ 15:22:02
Postat av: Anonym

ta inte bort den (:

2011-01-26 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0