17 Januari 2011

God morgon alla fina!!
Nu sitter jag i in sköna soffa igen, jag kommer sluta att träna sen när jag får en TV på rummet. Eller jag vill inte ha en för jag kommer sitta bänkad i soffan...
Jag gick upp för en stund sedan för att sätta in mina linser, lägga ansiktsmask, fixa håret och koka kaffe till mina sovande föräldrar.
Ibland undrar jag vart jag har fått min morgonpigghet ifrån, på helgerna så är jag uppe med tuppen dvs kl 7 och då blir det tråkigt för det finns inga kompisar som är uppe så tidigt och resten av familjen sover djupt...
Nu ska jag titta på Solsidan, gaah  vill se!!
Jag och dom andra(mina gosedjur) i morgonsoffan önskar er en god morgon.
fina strumpor jag har va???

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0