Träning efter träning...

Hej hej!!

Uhh är så trött i hela kroppen efter denna vecka! och det var den första vecka på länge jag har varit i skolan alla dagar, men jag har tvingat mig till att vara kvar.
Imorse så tog jag mina blåbärs muffins som jag bakade igår och gick till Moa. Jag hoppades att hon blev glad över dom men jag måste fixa en "bättre" present till henne. För man kan ju inte köpa något när hón är med en på stan...

Idag i skolan så trillade jag på en isfläck det var ett klockrent fall. Ena benet upp i luften, sedan bakhuvudet i marken och sedan ligger man där.. och jag har fortfarande on i rumpan..

Jag skulle ha fotat muffinsen men det han jah inte innan de var slut,haha, så går det när man har kakmonster i familjen..
Jag måste snart kicka mig iväg på 2 träningar!! på en fredag!! den ena är från 17:30-19:00 och den andra är kl 19:30 till 21:00.
Jag tycker det är ganska dåligt men men det är bara att bita ihop.
Nu ska jag gå och äta blåbärshavresgröt för att ladda upp inför träningen som är om en timme.
Hej då!! hörs sen.


blir lite iriterad på mig själv som har tappat bort detta snygga handsmycke som jag har gjort själv.

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0