TacoBar

Hej hej!
Var på stan en stund eller en väldigt kort stund trodde jag... Tiden bara flög iväg vi kom dit vid kl fem och hux flux så var kl 7!! hade många butiker kvar.... Men jag fick med mig 4 saker+ strumpor visar bilder sen.
Det blev ej någon kväll i biomörkret vilket är väldigt synd tycker jag.
Jag älskar att gå på bio!! det är nog för att jag är så rastlös av mig så det blir drygt så därför är jag inte på bio ofta...
Men det ska jag bli bättre på, vad är mysigare än att sitta där inne med en låda med vindruvor och en loka. Allt är mörkt och basen dånar av de spännande scenerna...
Nu blir det TacoBar à la Johanna! låter gott va?
Ha det bra!
Princess look
princess look balen i 9:an??



Medelanden♥
Postat av: M E R E I

- snyggt collage!

2011-02-18 @ 20:53:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0