Snow

Hej hej!

Efter en lång dag på stan med leenden och röda kinder. Hela min familj var med och Moa. Det blev mest skidsaker tills nästa vecka, men jag shoppade en hel del igår också...
Jag köpte en fondation och en fondationborste för mina egna pengar. Fick med mig ett par skidbyxor, uggs med äkta fårull, vantar och en mössa.
Jag är verkligen förälskad i mössan, jättevarm och lagomt snygg. Ikväll så skulle egentligen gått på fotbollsträningen men min influensa sitter fortfarande kvar i halsen och i näsan.
Jag tänker visa er sakerna lite senare och lite av sakerna imorgon för nu är det för mörkt ute.

Kram!♥

de borde ha gjort 3d glasögonen lite snyggare...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0