My wish your life

Hej hej
Det blev 1 timme och 40 min promenad i knähög snö, snacka om jobbigt efter 5 km! Jag och Elina hade så mycket att prata om då vi inte har varit på ruskigt många veckor, eller nja vi var i måndags... dåligt minne.

Jag kan verkligen inte förstå att det redan är dammigt på golvet!?!? jag dammsög ju idag. Men jag tänker strunta i det lite damm skadar ju inte, right?
Nu under veckan så kommer det inte bli à la 10 inlägg per dag då jag inte har något nätverk. Men det kan kanske kan funka om min kompis råkar att ha en dongel! Det är bara att hålla tummarna!!
Men nu ska jag göra SUPER många tidsinställda inlägg!!

Ha det så bra!
Foto:
rosa byxor!! har ett par ruskigt fula i garderoben.....

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0