Moment 4 life

Hej hej!!
Ni har inte direkt fått någon uppdatering av denna dag så nu får ni en:

Imorse så gjorde jag provet som jag helst ville ha alla rätt på men det gick sådär. Man känner direkt om man pluggat på rätt saker innan, jag pluggade nog på det som inte var med....
Sen så stod jag och mina två kompisar i skolans cafeteria och det gick bra tills det var KAOS! den vuxna som har hand om cafeterian fick nog och stängde den i några timmar. Så vi åkte hem och fikade och tittade på tv.
Sen kom vi tillbaka och var med på de lektioner som var kvar.

Jag och Emma åkte hem till mig, vi pratade osv. Vi ska på röja igenom hela stan på lör, för att shoppa!
Nu sitter jag och har tråkigt framför datorn helst så vill jag ut och gå men det är så j*kla kallt ute, jag orkar inte klä mig mer... Så det får väll bli en stund i soffan med kanelbullar, mummsigt!
ha det bra!♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0