Kom och dansa

Hej!
Bion vi såg var dålig elle den var bra men inte direkt jättebra. Vi såg Gullivers resor i 3D för det var det enda som gick kl 20.00. Jag trodde att 3D skulle vara coolare men jag har varit på det förut men det var liksom inte en sådan känsla så man ville sticka ut handen... Men de visade flera trailers innan och en som jag fastnade för var Justin Biebers film, den såg riktigt bra ut!!! Så det blir nog nästa film....
Moa sitte bakom mig och läser mina modetidningar för vi ska snart sova för dett börjar bli lite snurrigt i huvudet.
Hon ska sova hos mig inatt! God natt alla söta, kram♥

Medelanden♥
Postat av: ModelBea

Nu är dagens blogg uppe! Se om det var du som vann!

Hade du inte turen med dig så är det en ny tävling igång igen, idag drar jag 2 stycken som får chansen att öka sina besökare!



Sidan till Vinnarinlägget och den nya tävlingen hittar ni här:

http://beich.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-1.html



Lycka Till!

Kram Bea

2011-02-20 @ 08:13:30
URL: http://beich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0