Just leave me

Hej på er!!
Jag knallade hem vid kl 12 för jag mår inte så bra.  Jag har feber och ser nästan inget på mitt ena öga och det rinner och rinner och rinner från ögat och det är blogsprängt, när man ser i spegeln från långt håll så ser det rosa ut.

Efter att jag kom hem har jag gått runt och småstädat legat i soffan. Jag har totalt tappat matlusten för jag åt ingen frukost, ingen lunch och inget mellan mål. Det enda jag har fått i mig är 2 klyftor clementin, som smakade beskt!!

Jag orkar inte blogga så mycket idag för det är svårt att se på datorn så då blir det lite krångligt...

Nu ska jag packa! Kram och ha det bra! hörs lite senare♥
inte den snyggaste...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0