I feel the pain in my ass

God afton! haha
Nu är det dags för mig att gå till sängs. Jag vill men har ingen aning om jag orkar att ta mig till skolan imorgon, jag har ju prov imorgon men det kanske inte är så bra om jag kommer dit och smittar ner alla. Då kanske jag kommer bli ensam resten av veckan.
Förut så kände jag mig tom och besviken men jag kunde inte förstå varför. Jag var arg och ledsen, så jag tog en promenad runt kvarteret. Det brukar ta ca 5 min att gå men det tog mig 25 min och jag kom tillbaka helt slut och blöt av svett. Så jag är nog sjuk och jag har börjat att bli riktigt snuvig men min feber är borta nu, så det är bra!
God natt och sov gott!!

maj

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0