Huvudvärk

Kom hem från träningen med tårfyllda ögon och ett huvud som bultade. Jag har nog aldrig haft så ont tidigare i huvudet. På träningen så blev allt suddigt på ena ögat och huvudet bultade ännu mer, jag får väll hoppas att jag orkar gå till skolan imorrn.
Nu har jag käkat lite medicin och melon så jag hoppas att det kommer bli bättre! Sen tog jag en så varm dusch så jag såg ut som en solbränd svenne!
Mitt rum är så mysigt så jag skulle kunna leva här inne resten av mitt liv!! Så nu siter jag här på golvet på fårfällen och myser.
Plasten på kanterna sitter kvar på spegeln för annars så kommer spegeln att glida iväg, och då kommer jag få 7 års olycka!! jag har redan haft sönder en spegen och det var för 6,5 år sedan för jag kommer ihåg att det var sommar. Hahah jag vet exakt var min otur hamnade så jag får väll hoppas att det vänder i sommar!
Sov gott så ses vi imorrn!!♥
det kommer ett inlägg till snaart...
härligt!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0