Happiness

Hej
Nu har jag suttit ch skrivit A4 papper efter A4 papper och jag läntar efter ett bli klar för jag börjar att se flygande bokstäver lite här och där... haha
Jag har lust att gå ut och springa men det känns som om jag gör ett 1000 meters lopp när jag går upp för trappan. Min äckliga huvudvärk har komimt tillbaka och plågar mig bokstavligen. Det kanske inte blir någon skola för mig imorgon heller...

Det är lite kul för jag satt och åt varma koppen till lunch samtidigt som jag tittade in på Kissies blogg så hon hade skrivit "Bantinings tips #2" ät varma koppen det innehåller bara 70 kcal.
Jag har ätit det till lunch och frukost och lunch 2 dagar i rad. Jag äter det ej för att banta utan för att det är sjukt gott!!
Ses!!

Medelanden♥
Postat av: Claudia

Sjukt söt du är :)

allt bra?

2011-02-09 @ 16:38:10
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0