Du är inte ensam om att vilja ha sommar!

(sommarbild♥)
Hej
Har kört fast med pluggandet, kom på att jag har ett prov imorgon och det som har fastnat i huvudet är inte så mycket...
Jag är så shoppingsugen så det är inte sant. Det var riktigt länge sedan jag var och shoppade för jag är pank även om jag fyllde år förra veckan..
Det finns mycket jag vill köpa och jag kan ej besluta mig om vad jag ska lägga alla pengar på. Men dessutom känns det meningslöst att shoppa nya kläder när man ändå inte kan ha kläderna om ett tag, både på ett positivt sätt och även på ett negativt sätt. Vill ha nya jeans, en ny klänning, skinnjacka, väska, skor, cardigan och en hatt.
Ses!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0