Drink it up

Hej hej
Sitter nu i stugan och väntar på söndagens heliga stund- solsidan!! och wallander
Blev inga skidor idag då jag inte kan ha mina linser i för jag har ögoninflamation...
Men det blev bastubad  med inpackning och ansiktsmask och sedan 40 min Zumba i den varma stugan!!! Tänker köra det varje dag nu all week long! Vi eldar, har golvvärmen på hösta grad och alla spotlights i taket värmer mycket också. Det är ruskigt varmt!!

Imorgon så är det dags skidor, kl 9 i backen! I'm ready!
Ha det så bra och sov så gott, kram!♥
Min och Emilias goda drink! Vatten och jordubbe! dom vuxna körde på alkohol..

Medelanden♥
Postat av: rebecka

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)

2011-02-28 @ 12:38:56
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0