Candle

Hej!
Tod en promenad bland många andra som vill ut och motionera på denna vackra dag.
Visste ni att det är samernas nationaldag idag?? haha för det visste jag och Doris har namnsdag idag.

Jag fick en gigantisk helkroppsspegel i vitt som present som jag gillar mycket för mitt rum ser 100 gånger större ut.
Av min bror så fick jag en fårfäll även att jag sa att jag ville ha ett läppstift eller pengar till mina skor som jag vill klicka hem. Sen så fick jag ju min telefon för 2 veckor sedan för min gamla gick sönder. Egentligen så skulle jag ha fått den idag men jag måste ju ha en mobil.
Ska gå och äta Sushi nu, första gången!!! jag gillar lax och skaldjur så detta kommer väll gå hem i min mage!

Kramar till er alla!!♥
Det här VAR min frukost! det var den sista blåbärs muffinsen som jag bakade i förrgår och jag ♥, men den går inte att äta..
på andra sidan så började den att brinna,hehe

Medelanden♥
Postat av: Elin och Karolina;)

Grattis!!;) Kram Elin och Karolina<3

2011-02-06 @ 14:09:03
URL: http://jojjoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0