Blod svett och tårar

Hej hopp!
Har nu tagit en liten kort promenad ner till katten jag ska passa denna vecka. Den är så sjukt söt, alldeles fluffig och har stora turkosa ögon.
Har fått ett beroende att baka kakor!! De där kakorna jag lade upp i måndags om ni missade dem så klicka
här.
De är verkligen supergoda och hyfsat nyttiga. Imorgon så har vi frilufsdag i skolan och då ska vi spela tennis och dansa Zumba!! Men jag får se hur jag mår imorgon men så  som det ser ut nu så blir det nog inget, tyvärr.

Men jag tänker hålla tummarna över att jag vaknar frisk och pigg imorgon för det ser så sjukt kul ut att dansa Zumba.
Nu ska jag ta en kopp med te, sen ta en dusch och sedan är det dags för sängen för mig.

Mer sömn= snabbare frisk.
 Satt och tänkte lite och jag har inte tränat på 3 veckor!!! helt sjukt! det var typ 2 år sedan det har gått så länge....
God natt!
Usa6_large
45416_10150247581845471_26972120470_14163337_1451467_n_large

15_large


Medelanden♥
Postat av: M E R E I

- fina bilder!

2011-02-24 @ 01:25:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0