8 Februari 2011

Hej hej
Tog en sov morgon idag för att se om jag skulle bli piggare. Jag måste åka iväg till skolan för att hämta böcker!! för jag har prov imorgon och jag har nog inte pluggat tillräckligt..

Sen så ska jag och pappa nätshoppa!! ibland är det bra att ha sällskap hemma...
Jag ska klicka hem ett par skor och lite mer saker..
Idag har jag lust att bara ligga i soffan och äta bullar men dom innehåller ju mjölk och jag åt ganska många igår så det dunkar i hela magen. Så idag så ska jag leva på yoghurt och blåbär!
Mina vader är så ömma så jag ser värre ut än en stel pingvin. På tal om Pingviner jag tittade nyss på Pingu och det var ju inte direkt ett barnprogram...

Ha det så bra!♥

den här bilden är här ifrån jag gillar dom där halsringarna skarpt!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0