7 Februari 2011

God Morgon allihop!!!

Jag mår inte bra, mina ben är helt skakis och det känns som om vi bor ena stunden i Antarktis och andra i Afrika. Jag kunde inte somna igår så jag lag vaken till kl var 3 och sedan ringde mitt alarm kl 05.50 jag hade glömt att den var på så jag har kämpat med att stänga av det hela morgonen.
Egentligen så skulle jag nog inte gått på fotbollsträningen... för då hade jag nog varit frisk idag!
Nyss när jag vaknade så tittade jag ut ALLT ÄR VITT igen av frost!! det innebär ju att det är super kallt ute! jag som hoppades på att man kan gå i shors och sandlaler i mars... det kanske bara får förbli en dröm.

Nu ska jag försöka att ta mig ned till soffan utan att dö, shaky legs och en trappa är ingen bra ide om man vill ha med både täcke och dator..

Ha en bra dag!!♥

nej nej jag var inte alls trött!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0