4 Februari 2011

God morgon solstrålar!! Har ni sovit gott??

Det är alldeles för tidigt just nu för att min hjärna ska fungera. Dom senaste dagarna har jag haft jättesvårt för att somna och när man somnar sent så vaknar man sent också.
Nu ska jag gå ner och hoppa in i duschen, sminka mig, klä mig och sen ät det dags för frukost!!!

Idag fyller min kompis Moa år!! så om 1 h 20 min ska jag vara hos henne så det kommer att bli stressigt.

Igår hade jag tänkt att ta första löprundan men det hade regnat hela dagen så det var blött och halt överallt. Men jag hoppas att jag får göra det snart, längtar faktiskt efter att få springa..

Ha en bra dag!!♥
 
min härliga frukost!!+ yoghurt


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0