3 Februari 2011

God morgon!!! sovit gott alla??

Jag är jättetrött och jätteglad!! kl är ju inte så mycket än på morgonen...
Jag kunde inte somna igår så jag bara låg och vred och vände på mig tills det blev gick från den 2:a till den 3:a, men till slut så somnade jag.
Torsdagar är verkligen den värsta dagen på hela veckan!! Vi börjar tidigt och slutar sent och det är typ 1000 lektioner precis efter varandra. Men det är bara att bita ihop och tänka vad som händer på söndag!!
Nu ska jag ta mina trötta kropp ned till soffan för att titta på vakna med the voice och äta min "supergoda" havregryns gröt (om jag får erkänna så smakar det skit..)!!
Ha en bra dag!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0