27 Februari 2011

God morgon på er!!!
Lite väl tidigt för en söndagsmorgon kl var 6 när jag skulle öppna mina ögon!!!

Men idag så bär det av till branäs och det är bara att hålla tummarna så jag inte bryter något när jag ska stå på en snowboard för första gången på 3 år. Det är coolare (enligt mig) att åka snowboard så då är det lika bra att lära sig det.
Jag har tidsinställt 18 st smaskiga inlägg! Så kika in lite då och då men minst 2 inlägg per dag.

Inatt så var jag uppe till sent för att leka DJ, satt och brännde skivor till kl 2. Endast  4 timmars sömn inatt, jag får nog sova i bilden för det tar 3,5 timme att åka upp dit!!! Lika lång tid som det tar att åka tåg till Stockholm...

Nu blir det fiberhavregrynsgröt!!
Ha det så otroligt bra allihop!♥


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0