26 Februari 2011

God morgon på er!!

Vaknade för en timme sedan men jag ville ligga kvar i den varma sängen... Mitt rum blev färdigstädat kl 3 inatt! men när kl böejade närma sig halv 4 så var jag tvungen att lägga mig,
vilken klant jag är som tänkte ta dammsugningen sist alla andra sov men när det var rent på golvet så var alla vakna...
Idag så ska jag in till stan och fixa lite småsaker inför branäs, en pyjamas, skinnjacka, ring och en transparant stjorta. Pyjamasen är till Branäs...
Men nu så ska jag ta en lång promenad! minst 2 timmar... Den här veckan och veckan efter det så ska jag köra stenhårt! Träning 7/7 dagar i veckan och 1 timmen varje dag! Slalom, längdskidor och snowboard är ju ganska jobbgt om man kör kl 7 till 5+ lunch.

Ha det så bra!!



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0