24 Februari 2011

God morgon!! Har alla sovit gott??
Själv så sov jag som en stock hela natten men jag vaknade inte utvilad. Jag trodde att en varm/kall dush skulle göra mig pigg, men det funkade inte. Det skulle vara så himla kul att gå till skolan för att testa Zumba och tennis, men jag får sitta och ruttna och bli den här saken. Ni märker kanske att jag är lite frustrerad....

Igår så fick jag redan på att vi har köpt en ny bil!! Jag kan säga att det behövdes....
Nu så ska jag äta fiberhavregrynsgröt (långt ord) och sedan så ska jag inte göra något.
Ha det så bra!!♥
Tumblr_lgjbrljxs01qf0w0qo1_1280_large
just nu så har jag inte min dator så det är därför det är lite glest med foton..


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0