2 Februari 2011

Hej och god morgon!! sovit gott??

Igår så var jag på stan med Moa och köpte ett par skor som var super snygga! och det tror jag ni också kommer att tycka...
 Idag har jag också fullt upp men man hinner alltid att blogga. Jag tog ju en lite paus igår..
Idag ska jag på anskiktsbehandling, möte och en invigning så det ska bli kul!
Jag är så glad att det börjar att bli varmare och solen skiner mer på dagarna. Man år ju bättre av solljus och man blir piggare.
Nu ska jag äta min frukost som är yoghurt och flingor, och sedan göra mi i ording för att gå till skolan.
Hej då!
 
ser ni hur många dagar det är kvar tills jag blir fjortis?? 4 dagar!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0