19 Januari 2011

Hej! God morgon på er! eller det är ju snarare lunch....

Jag tog sov morgon idag och jag slog mitt rekord för i år kl 10 vaknade jag. Jag är alltid uppe med tuppen året om och alla dagar i veckan....
När jag vaknade så kände jag lukten av nybakade bullar! Jag fylldes med glädje, jag älskar bullar, kanelbullar.
Mamma hade stått och bakat hela morgonen. Så nu har jag ätit en bulle-frukost som bestod av 2 bullar och en kopp te.
Idag så ska jag på stan med Emma och vi ska ta en fika och shoppa. Har laddat ner en app som är fylld med massa rabatt kuponger så man får massa saker billigare. Som tex 20% rabatt på Vila. Jättebra!!
Ses sen i eftermiddag! kram!
5416425442_11eca4144e_z_large


Medelanden♥
Postat av: Hanna - Love is for real !

Hej, Jag har en ny blogg. En blogg där vi skriver om kärlek. En blogg där vi skriver om att en gång blivit älskad eller om att vara älskad. Jag vill så jättegärna att denna bloggen sprider sig runt om i Sverige. Så att jag kan ge hopp till människor om att det finns någon där ute. För allihopa.

Kommentera gärna om en händelse i ditt liv om Kärlek. OM allt som finns i kärlek. Allt från vänner till kärlek. Om att ha blivit Älskad eller känslan om att vara Älskad. Berätta om din första kärlek, Berätta om din första pojkvän eller helt enkelt första bästa vännen !

Ha de bra o sprid kärlek !

Kram Hanna

2011-02-19 @ 13:04:36
URL: http://amorisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0