13 Februari 2011

God morgon på er!!
Vaknade alldeles för tidigt idag, kl 7!! Men jag kastade mig i soffan och tittade på tv. Tidigt på helgmorgonarna så brukar det inte finnas något bra på tv, så det fick bli nyheterna om och om igen så nu är jag uppdaterad med nyheter för ett tag! haha.
Idag så vill jag göra SUPER mycket med saker som att gå på stan, gå ut och gå, spela fotboll, blogga och fota.

Men min förkylning har tagit stormsteg inatt, för jag vaknade med en supertät näsa som det inte gick att andas igenom och min mun gick inte att prata med. Nu 3 timmar senare så får jag inte ut något mer än några pip, jag som gillar att prata....
Fotande blir det genom fönstret för det är superkallt ute, hela -17!!!!
Nu blir det att äta VARM soppa till frukost.
Jag har en fråga: Hur skickar man tillbaka produkter från Nelly.com?? Skorna var för stora så de ska skickas tillbaka...
Ha det så bra! många snoriga kramar!
hela 2 min gammal bild, allt är frostigt och superfint!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0