11 Februari 2011

God morgon!! hur mår ni?
Jag har fortfarande ont i min hals och i mitt huvud. Så jag sitter med samma problem igen som igår. Ska jag till skolan?
Hade dock bestämt dagens outfit osv för idag... som är snygg!
Jag tittade ut lite extra genom fönstret och det såg ut som värsta Norrland ute!! 30 cm snö ligger det överallt, på allt! Jag känner mig lite efter, det är verkligen kaos i hela sverige pga av denna snö.
Min soppa är slut! och det är inte kul, dom är nästan lite beroende...Jag har ingen bra frukost idé så jag har ingen aning om vad jag ska äta till frukost.
Nu fick jag en idag av min mamma om att jag ska göra egen!!
Hej då och ha en bra dag!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0