10 Februari 2011

God morgon! Sovit gott?
Vaknade av panik förut. Jag hade försovit mig ca 1 timme!! Så jag är stressad och har super ont i min hals. Det känns inte så bra.... Ju längre tid som går så känns det som det kokar inombords för det dunkar i hela huvudet!!
Jag kunde inte somna igår och jag låg och vred på mig till kl var runt 12. Det kanske inte blir någon skola men jag vill ändå försöka.
Nu ska jag gå  och dricka te och ta en piggelin till frukost!
Jag har ingen aning om vad som är bäst, varmt eller kallt till halsen? Men jag tror att det är kallt för alla halstabbletter heter ju "ice cool" osv och igår så drack jag först te och då hade jag fortfarade ont men efter en piggelin så hade det blivit bättre!!

Ha en bra dag!!
så länge jag är krasslig så får ni inte se någon bild på mig...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0