Heart

Hej hopp!
Sitter nu med min hemmagjorda sörja som består av färska jordgubbar, hallon och is! Nyttigt och gott! Om en stund så ska jag åka iväg på "mental" träning så vi får en bättre inställning som gör så vårat lag vinner allt!
Jag funderade lite över om jag skulle stänga ner den här bloggen ikväll och bara fortsätta på den på Devote from imorgon, det känns som om det är ett bättre bloggnätverk som passar mig. Ska fundera vidare om det men jag har ett ganska bra arkiv på den här bloggen! Mellan 7-11 inlägg varje dag i ett år är lite drygt 2200 inlägg men det är nog bra att ta steget för Devote ligger hästlängder framför devote med det mesta.... Sorry alla blogg.se fan.
Hej då!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0