Springtime

Hej hej!
Gick hem ifrån skolan runt lunch för jag inte mår så bra. Efter alla gånger jag har vart sjuk så har jag fått kunskap om hur jag känner mig när febern sätter in. Jag kännd mig redan dålig igår men nu så känns det ännu sämre. Så nu sitter jag har helt skakis, och fryser i soffan och tittar på tv.
När illamåendet forsvann för en stund sedan så passade jag på att äta ris, kyckling och kladdkaka för jag åt bara scones,kladdkaka och ett ägg igår, och imorse en liten bit kladdkaka och ingen lunch i skolan. Men jag mår illa igen!
Hhuuhu det är så jobbigt, idag så missar jag träningen. Men det är bara att ge mig själv en dunk i ryggen och bara tänka positivt! Ha en bra eftermiddag men nu så ska jag kolla vidare på lghter utomlands och på katter. Lite senare så ska jag knalla iväg och kolla på träningen.
Ha det så bra!
http://jojjoos.devote.se
våren är här!! 10 grader i solen/skuggan snön smälter och fåglarna kvittrar!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0