Passar på att säga god natt!

Hej hej!!
Min mage är fylld till toppen med thaimat, chokladägg och gèlegodisar. Ojj,oj,oj vad jag har ätit, haha. Min dag är räddas jag hittade kameran hemma!! Den satt kvar på fotostativet och jag hade letat i hela huset och det var inte mer än 20 cm från mig, den var för enkel att hitta. Jag satte den där igår för det skulle vara enkelt att fota dagens outfit!
Men nu sitter jag hemma hos mormor och jag skulle ta kort och inser att minneskortet sitter kvar i datorn hemma!! Vad klantig man ska vara... Så ni får se allt imorgon när jag kommer hem. Men så länge jag inte kan blogga här på blogg.se så bloggar jag HÄR (http://jojjoos.devote.se) för det går så enkelt med iPhonen.
Ha en bra lördagskväll ne jag menar fedagskväll! Kram

mockashorts och virkat


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0