Motivation

Hej!
Kom hem från den mentala träningen för en stund sedan. Det var faktiskt riktigt kul för det hjälpte mig riktig mycket att få tillbaka motivationen! Jag hade tänkt att stanna hemma från en cup som är över valborg men nu har jag bestämt mig för att följa med!
Nu så ska jag titta på tv,ta det lugnt och sen så ska jag ta en lång varm dusch! Ni vill nog inte veta när det var sist, hahah.  Sitter nästan helt chockad när jag tittar på SOS- international usch det är verkligen hemskt om man skadar sig utomlands..
Ha det bra!♥
Woho!! nu korkar vi upp chokladasken med belgisk choklad!

Medelanden♥
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-07 @ 10:30:00
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0