Illamående

Hej!!
Shit! Har nyss kommit hem från fotbollsträningen och mår inte alls bra. Jag har mått illa från minut ett på träningen ända till minut 60 och en stund så blev jag helt skakis, konstigt. Det är verkligen inte läge att bli sjuk igen.
Idag så var det den sista träningen på söndags kvällarna vilket är superskönt för då kan man ligga i soffan på söndagskvällen med en kall smoothie i handen och titta på tv. Jag tog en snabbis in till stan förut alldeles själv och fixade de saker som jag skulle ha med jag glömde bort skorna det som var alldra viktigast. Jag missade första bussen hem sen när jag väntade på den andra så gick jag in i en butik och när jag kom ut så hade jag missat den 2:a så jag fick vänta i en timme till.
Jag visar det sakerna som jag köpte imorgon för nu ska ska jag göra en smoothie och ta en kall dusch. Efter det så  blir det sängen och imorgon så har jag sovmorgon ända till kl 8!
God natt!!♥
är sjukt nöjd med den här bilden som jag tog i förrgår! PERFEKT!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0